Wyjaśnienia ikon i opisy funkcji do nich przypisanych
![](https://corghi.pl/wp-content/uploads/2023/01/wm.png)
SYSTEM OSZCZĘDZANIA CIĘŻARKÓW
Jest to oprogramowanie zawierające system oszczędzania ciężarków minimalizujący czas pracy i ilość aplikowanych ciężarków zmniejszając koszty i zagrożenie dla środowiska.
![](https://corghi.pl/wp-content/uploads/2023/01/touchscreen.png)
EKRAN DOTYKOWY
Graficzny interfejs, oraz dotykowa technologia ułatwiają i przyspieszają pracę i wybór programów.
![](https://corghi.pl/wp-content/uploads/2023/01/computervision.png)
technologia sztucznego widzenia
Umożliwia rozpoznanie płaszczyzn pomiarowych wyświetlanych na ekranie monitora poprzez laser 3D.
![](https://corghi.pl/wp-content/uploads/2023/01/contactless.png)
bezkontaktowy system pomiarowy
Jednocześnie czujniki laserowe automatycznie mierzą i pokazują operatorowi pozycje niedoważeń. Obliczone przez system z maksymalną precyzją już w ciągu kilku sekund cyklu pomiarowego.
![](https://corghi.pl/wp-content/uploads/2023/03/runout-gorszy.png)
Diagnostyka koła poprzez sonar
Diagnostyczny program automatycznie mierzy następujące parametry za pomocą sonaru:
a. precyzyjny pomiar bicia koła na jednej płaszczyźnie (EM9580)
![](https://corghi.pl/wp-content/uploads/2023/01/runout.png)
Kompletna diagnostyka koła, lub obręczy przy pomocy precyzyjnych promieni laserowych
Diagnostyczny program automatycznie mierzy następujące parametry za pomocą sonaru:
- precyzyjny pomiar bicia koła we wszystkich płaszczyznach oraz kalkulacja optymalnego spasowania felga-opona, rozwiązujący większość problemów wibracji powodowanych ogumieniem (EM9780-C, EM 9980-C oraz Eye-Light)
- ścięcie opony, który powoduje że pojazd jest stale ciągnięty w jedną stronę w czasie jazdy w linii prostej (Eye-Light)
- diagnostyka felgi (EM9980-C oraz Eye-Light).
- głębokość bieżnika w 3 miejscach (Eye-Light).
![](https://corghi.pl/wp-content/uploads/2023/01/ipos.png)
INTELIGENTNE POZYCJONOWANIE
Specjalne narzędzie diagnostyczne. Po zbadaniu wszystkich kół pojazdu pod kątem zużycia bieżnika, starcia kierunkowego czy niedowagi system proponuje odpowiednie rozłożenie kół na pojeździe zwiększające komfort i bezpieczeństwo jazdy. Test drogowy bez testu obciążeniowego.
![](https://corghi.pl/wp-content/uploads/2023/01/laserline.png)
![](https://corghi.pl/wp-content/uploads/2023/01/laserpoint.png)
WSKAŹNIK APLIKOWANIA CIĘŻARKÓW
Ciężarki klejone mogą być łatwo aplikowane w miejscu wskazanym przez wskaźnik laserowy.
![](https://corghi.pl/wp-content/uploads/2023/01/rpa.png)
AUTOMATYCZNE POZYCJONOWANIE
Automatyczne zatrzymanie koła następuje w punkcie, gdzie wyważony ciężar jest pozycjonowany (RPA) oraz stosowany jest elektryczny hamulec
![](https://corghi.pl/wp-content/uploads/2023/01/hiddenweight.png)
Ukrywanie ciężarków
Nowy program ukrytego ciężaru tzw. "Hidden Weight" do podziału ciężarków na dwie równoważne wagi ukryte za szprychami. Całkowicie automatyczna operacja.
![](https://corghi.pl/wp-content/uploads/2023/01/autoprzero.png)
OSZCZĘDNOŚĆ MIEJSCA
Pochylony przód maszyny dla łatwiejszego dostępu do wnętrza koła, oraz osłona koła zaprojektowana tak, aby zminimalizować potrzebne miejsce, tzw. „Zero Space”.
![](https://corghi.pl/wp-content/uploads/2023/01/onetouch.png)
PRZYCISK WIELOFUNKCYJNY
Przycisk wielofunkcyjny jest prosty i szybki, oraz ułatwia wybór programów.
![](https://corghi.pl/wp-content/uploads/2023/01/electronicclamping.png)
AUTOMATYCZNE MOCOWANIE KOŁA
System WiNIT to bezprzewodowy system blokujący koło, bez użycia pedału, co znacznie ułatwia montaż koła.
![](https://corghi.pl/wp-content/uploads/2023/01/winut.png)
BEZPRZEWODOWY SYSTEM MOCUJĄCY
System WiNut to bezprzewodowy system mocujący koło, bez użycia pedału, co znacznie ułatwia montaż koła.
![](https://corghi.pl/wp-content/uploads/2023/01/smartarm.png)
WYKRYWANIE WYMIARÓW KÓŁ
cyfrowy miernik do akwizycji średnicy i odległości z funkcją FSP (Fast Selection Program) i nowym zintegrowanym wskaźnikiem LaserBlade: funkcja FSP automatycznie aktywuje program wyważania, unikając wyboru za pomocą klawiatury, podczas gdy wskaźnik LaserBlade (wewnątrz ramienia pomiarowego) bezbłędnie i przy wyjątkowo dobrej widoczności pomaga operatorowi w wyborze poziomu w aluminiowej feldze.
![](https://corghi.pl/wp-content/uploads/2023/01/fullyautomatic.png)
AUTOMATYCZNY POMIAR
Operator nie musi wykonywać żadnych czynności ręcznych podczas pomiarów koła.
![](https://corghi.pl/wp-content/uploads/2023/01/pneulock.png)
PNEUMATYCZNE MOCOWANIE KOŁA
Pneumatyczny system mocowania koła za pomocą pedału.
![](https://corghi.pl/wp-content/uploads/2023/01/awd.png)
AUTOMATYCZNY POMIAR SZEROKOŚCI KOŁA
Automatyczny czujnik AWD (Auto width Device) do bezdotykowego pomiaru szerokości koła (opcjonalny)
![](https://corghi.pl/wp-content/uploads/2023/03/3op.png)
Możliwość pracy wielu operatorów jednocześnie
Możliwość pracy do trzech operatorów jednocześnie bez wzajemnego przeszkadzania.
![](https://corghi.pl/wp-content/uploads/2023/01/led.png)
OŚWIETLENIE LED
Ułatwia pracę przy czyszczeniu miejsca aplikacji ciężarka i procesu klejenia.